Wystarczy dodać ten jeden prosty element, który zajmie Ci 5 minut, aby poprawić swoją efektywność w pracy.
Pracując z managerami zadaję często pytanie jak wygląda koniec ich pracy.
„Normalnie! Zamykam komputer i wychodzę z biura” – słyszę najczęściej w odpowiedzi.
I tak robi większość z nas. Chciałbym Ciebie zachęcić do wprowadzenia jednego, prostego kroku.
Zajmie Ci 5 minut, a zobaczysz jego naprawdę dużą wartość 🙂
Po zamknięciu komputera zrób podsumowanie dnia.
Odpowiedz sobie na 2 proste pytania:
1) Co mi dzisiaj poszło dobrze – z czego jestem zadowolony?
2) Co jutro mogę zrobić lepiej i gdzie straciłem czas?
Zaledwie 2 pytania i 5 minut czasu.
Jeśli tego nie robisz, to nie wyciągasz wniosków i nie dajesz sobie szansy na poprawę swojej skuteczności.
Spróbuj przez tydzień. Rób codziennie. Daj znać jakie masz efekty – jestem tego bardzo ciekawy!
